zs1zos.pl

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystając ze strony zs1zos.pl wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.


Aktualności EGZAMIN GIMNAZJALNY Galeria zdjęć Rada Rodziców Kontakt Księga Gości Brzeg ENGLISH | |  
Nawigacja
BIP
  Biuletyn Informacji Publicznej

SZKOŁA
  Opis szkoły
  Pedagog, psycholog, logopeda
  Sport
  Gimnastyka korekcyjna
  Świetlica
  Strój ucznia do szkoły

REKRUTACJA
  Obwód Szkoły Podstawowej
  Rekrutacja Szkoła Podstawowa
  Obwód Gimnazjum
  Rekrutacja Gimnazjum
  Rekrutacja Oddziały Sportowe

DOKUMENTY SZKOŁY
  Program wychowawczy
  Program profilaktyczny
  Wewnątrzszkolny system oceniania
  Diagnoza stylu uczenia się

NAUCZYCIELE
  Dyrekcja
  Wykaz nauczycieli
  Szkolny zestaw programów nauczania
  Podręczniki Szkoła Podstawowa
  Podręczniki Gimnazjum

UCZNIOWIE
  Konkursy
  Matecznik Polonisty
  Liga zadaniowa
  Projekty edukacyjne
  Prymusi

BIBLIOTEKA
  Aktualności
  Regulaminy

SAMORZĄD UCZNIOWSKI
  Co robimy
  Skład SU
  Gospodarz Szkoły
  SU - artykuły
  SU - galeria

WOJEWÓDZKI OŚRODEK SZKOLENIA DZIECI I MŁODZIEŻY – ODDZIAŁ BRZEG
  Regulamin
  Cele szkolenia
  Program Szkolenia
  Warunki Socjalno - bytowe
  Wykaz kadry trenerskiej

PIŁKA NOŻNA
  Cele i program akademii
  Harmonogram zajęć
  Wydarzenia
  Treningi
  ROCZNIK 1998
  ROCZNIK 1997

GIMNAZJALNY OŚRODEK SZKOLENIA SPORTOWEGO MŁODZIEŻY
  GIMNAZJALNY OŚRODEK SZKOLENIA SPORTOWEGO MŁODZIEŻY

ODDZIAŁY SPORTOWE
  ODDZIAŁY SPORTOWE

Reklama

eXtreme-fusion

[Rozmiar: 418 bajtów]Rekrutacja Gimnazjum

UWAGA

Adres strony, na której należy się zalogować i wypełnić zgłoszenie lub wniosek dotyczący rekrutacji do klas pierwszych gimnazjum.

www.brzeg-gim.edu.com.pl

Rejestracja i składanie podań w terminie

16.03.2015r. godz. 8.00 do 30.04.2015r. godz.15.00

 

 

 

Zapisy do klas I publicznych gimnazjów

w roku szkolnym 2015/2016

dla których organem prowadzącym jest Gmina Brzeg

 

Informacje ogólne

 

Zasady rekrutacji do publicznych gimnazjów gwarantują przede wszystkim przyjęcie do klas pierwszych kandydatów zamieszkałych w obwodach tych szkół. Wobec nich nie przeprowadza się postępowania rekrutacyjnego –przyjmowani sądo gimnazjum z urzędu.

W przypadku, gdy szkoła dysponuje wolnymi miejscami, na wniosek rodziców, można do niej przyjąć również kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły.

 

Rekrutacja do brzeskich gimnazjów prowadzona będzie w formie elektronicznej na stronie internetowej: www.brzeg-gim.edu.com.pl

 

Kryteria przyjęć do gimnazjum

 

Kryteria przyjęć do publicznych gimnazjów w Brzegu zostały ujednolicone, za wyjątkiem kryteriów dodatkowych do oddziałów sportowych (te informacje uzyskają Państwo w konkretnym gimnazjum).

 

Lp.

Kryteria

Sposób dokumentowania

Liczba punktów

1.

Oceny na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej z następujących zajęć edukacyjnych: język polski, matematyka, przyroda, historia, język angielski (ocena odpowiada ilości punktów: celujący – 6 pkt., bardzo dobry – 5 pkt., dobry – 4 pkt., dostateczny – 3 pkt., dopuszczający – 2 pkt.)

kopia świadectwa ukończenia szkoły podstawowej

max 30

2.

Wyniki sprawdzianu po klasie szóstej według następujących proporcji: max 30 pkt. za część przedmiotową (1% odpowiada 0,3 pkt.) oraz max 10 pkt. za część językową (1% odpowiada 0,1 pkt.)

kopia zaświadczenia OKE o szczegółowych wynikach sprawdzianu przeprowadzonego w szkole podstawowej (lub oryginał)

max 40

3.

Finalista konkursów przedmiotowych dla uczniów szkółpodstawowych województwa opolskiego zgodnie z Zarządzeniem Opolskiego Kuratora Oświaty  (8 pkt. za każdy konkurs)

kopia zaświadczenia o udziale w konkursach o zasięgu wojewódzkim  i  ponadwojewódzkim

max 80

4.

Kandydat posiada rodzeństwo, które w roku szkolnym 2015/2016  będzie uczęszczało do szkoły wskazanej jako pierwszej na liście preferencji szkoły

oświadczenie rodziców o kontynuacji uczęszczania rodzeństwa kandydata do szkoły wskazanej jako pierwszej na liście preferencji

5

5.

Ocena z zachowania na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej (ocena odpowiada ilości punktów: wzorowe – 3 pkt., bardzo dobre – 2 pkt., dobre – 1 pkt)

kopia świadectwa ukończenia szkoły podstawowej

max 3

6.

Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej z wyróżnieniem

kopia świadectwa ukończenia szkoły podstawowej (lub oryginał)

2

 

Deklaracja nauki w gimnazjum obwodowym

 

Rodzice kandydatów do gimnazjum zamieszkałych w obwodzie szkoły wypełniają w formie elektronicznej Zgłoszenie kandydata do szkoły. Osoby niemające dostępu do Internetu mogą wypełnić Zgłoszenie odręcznie (druki papierowe są dostępne w każdym gimnazjum).

Niezależnie od sposobu wypełnienia (odręcznie bądź w formie wydruku komputerowego), podpisane Zgłoszenie - w formie papierowej - należy złożyć w szkole obwodowej.

 

Deklaracja nauki w gimnazjum innym niż obwodowe

 

Rodzice kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły wypełniają w formie elektronicznej Wniosek o przyjęcie kandydata do szkoły. Mogą oni ubiegać się o miejscew maksymalnie 3 szkołach. We Wnioskach określają 1, 2 lub 3 szkoły wg preferencji.

Osoby niemające dostępu do Internetu mogą wypełnić Wniosek odręcznie (druki papierowe są dostępne w każdym gimnazjum).

Niezależnie od sposobu wypełnienia (odręcznie bądź w formie wydruku komputerowego) podpisany Wniosek- w formie papierowej - należy złożyć w szkole pierwszej preferencji.

 

 

Ważne terminy dla rodziców kandydatów do gimnazjów

 

16.03.2015 r. – 30.04.2015 r

Zapisy w systemie i składanie Wniosków/Zgłoszeń  o przyjęcie do dyrektora szkoły 

26.06.2015 r. – 30.06.2015 r.

Składanie kopii świadectw i dokumentacji osiągnięć

01.07.2015 r., godz. 12.00

Opublikowanie listy kandydatów zakwalifikowanych

01.07.2015 r. – 02.07.2015 r.

Potwierdzanie woli zapisu do gimnazjum

03.07.2015 r., godz. 12.00

Opublikowanie  listy kandydatów przyjętych do gimnazjum

 

 

Granice obwodów gimnazjów

 

Publiczne Gimnazjum Nr 1:

3 MAJA, A. FREDRY, ARMII KRAJOWEJ, B. CHROBREGO, BŁONIE, CEGIELNIANA, CHOCIMSKA, CISOWA, DŁUGA, E. PLATER, F. CHOPINA, FILOZOFÓW, G. ZAPOLSKIEJ, GARBARSKA, GÓRNA, GROBLI, J. GŁOWACKIEGO, J. KOCHANOWSKIEGO, J. SOBIESKIEGO, JABŁKOWA, JANA PAWŁA II, JAŚMINOWA, JEZUITÓW, JODŁOWA, KAPUCYŃSKA, KASZTANOWA, KOŚCIELNA, KRAKUSA, KRÓLA JANA III, KS. J. POPIEŁUSZKI, LECHICKA, LILIOWA, LIPOWA, M. KONOPNICKIEJ, MARSZ. J. PIŁSUDSKIEGO, MARYSIEŃKI, MLECZNA, MŁYNARSKA, MODRZEWIOWA, OŁAWSKA, PANIEŃSKA, PAŃSKA, PL. BRAMY WROCŁAWSKIEJ, PL. DRZEWNY, PL. KOŚCIELNY, PL. MŁYNÓW,  PL. MONIUSZKI, PL. ZAMKOWY, PLANTY, PLATANOWA, PROCHOWA, ROBOTNICZA, RÓŻANA, RYNEK, RZEŹNICZA, SŁOWIAŃSKA, STAROMIEJSKA, STRZELECKA, SUKIENNICE, SZPITALNA, ŚW. JADWIGI, TOPOLOWA, W. JAGIEŁŁY, WAŁ ŚLUZOWY, WIEDEŃSKA, WIERZBOWA, WŁOŚCIAŃSKA, WOJSKA POLSKIEGO, WROCŁAWSKA, ZAMKOWA,

 

Publiczne Gimnazjum nr 2:

1 MAJA, A. STRUGA, B. PRUSA, C. K. NORWIDA, CZ. JANCZARSKIEGO, DZIAŁKOWA, E. ORZESZKOWEJ, G. MORCINKA, GAJ, GDAŃSKA, GÓRNOŚLĄSKA, GRUDZIĄDZKA, J. BRZECHWY, J. KANI, J. KORCZAKA, J. M. SZANCERA, J. PORAZIŃSKIEJ, J. SŁOWACKIEGO, J. TUWIMA, K. MAKUSZYŃSKIEGO, K. SZYMANOWSKIEGO, K. TETMAJERA, KATOWICKA, KS. MAKARSKIEGO, M. DĄBROWSKIEJ, M. KOPERNIKA, M. SKŁODOWSKIEJ, O. DŁUSKIEGO, PL. DĄBROWSKIEGO, POPRZECZNA, POZNAŃSKA, PTASIA, S. ŻEROMSKIEGO, T. KOŚCIUSZKI, TORUŃSKA, W. BRONIEWSKIEGO, W. KORFANTEGO, W. REYMONTA.

 

Publiczne Gimnazjum nr 3:

6 LUTEGO, A. MICKIEWICZA, BLACHARSKA, BOH.  WESTERPLATTE, BOH. MONTE CASSINO, CHORĄŻYCH, CIEPŁOWNICZA, ELEKTRYCZNA, F. KRZYSZOWICA, FABRYCZNA, GEN. GROTA ROWECKIEGO, J. DZIERŻONIA, KAMIENNA, KĘPA MŁYŃSKA, KOLEJOWA, KOMBATANTÓW, KOTLARSKA, KOWALSKA, KRUSZYŃSKA, KS. JERZEGO II PIASTA, LEKARSKA, M. REJA, MAJORA SUCHARSKIEGO, NADBRZEŻNA, NADODRZAŃSKA, NOWY RYNEK, NYSAŃSKA, OFIAR KATYNIA, PIASTOWSKA, PIERWSZEJ BRYGADY, PIWOWARSKA, PL. DWORCOWY, PL. KOSZAROWY, PL. NAD ODRĄ, POLNA, POLSKA, POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH, RYBACKA, RZEMIEŚLNICZA, S. MOSSORA, SAPERSKA, SKŁADOWA, SPACEROWA, STARE KOSZARY, STAROBRZESKA, SZKOLNA, TOWAROWA, TRZECH KOTWIC, W. ŁOKIETKA, W. SIKORSKIEGO, WITA STWOSZA, WYSOKA, Z. HERBERTA, ZAKONNIC, ZIEMI TARNOWSKIEJ.

 

Publiczne Gimnazjum nr 4:

CICHA, DĘBOWA, GEN. ANDERSA, GRUNWALDZKA, HET. TARNOWSKIEGO, J. KILIŃSKIEGO, J. KUSOCIŃSKIEGO, J. LOMPY, KARD. WYSZYŃSKIEGO, KRÓTKA, KRZYWA, KWIATOWA, LEGIONISTÓW, LWOWSKA, M. DRZYMAŁY, M. KARŁOWICZA, MAŁUJOWICKA, MAŁY RYNEK, ORLA, PARTYZANTÓW, POMORSKA, S. MYCZKOWSKIEGO, S. WYSPIAŃSKIEGO, SŁONECZNA, SPORTOWA, TĘCZOWA, WILEŃSKA, WOJCIECHA, WOLNOŚCI, ZIELONA.

 

 

 

Zasady rekrutacji do Publicznego Gimnazjum Nr 2  w Brzegu

zasady, tryb, postępowanie, dokumentacja

 

 

Podstawy prawne:

 

1.       Rozdział 2 a ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2014 r., poz. 7).

 

2.     Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 maja 2001 r. w sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola oraz publicznych szkół (Dz.U. Nr 61, poz. 624 z późn zm.).

 

3.     Ustawa z dnia 9 grudnia 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2013 r., poz.135)

 

1.     Statut Zespołu Szkół nr 1z Oddziałami Sportowymi   w  Brzegu

 

2.     Ustawa z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy ( Dz.U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317 ze zm.)

 

3.     Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11 sierpnia 2010 r. w sprawie badań lekarskich kandydatów do szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych lub wyższych, uczniów tych szkół, studentów i uczestników studiów doktoranckich (Dz. U. nr 155, poz. 1045, z późn. zm.).

 

4.      Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 roku w sprawie warunków i sposobu oceniana, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. Nr 83, poz. 562 z późn. zm.).

 

5.     Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 roku w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. Nr 97, poz. 624, z późn. zm.).

 

 

 

Rozdział I

Postanowienia ogólne

 

§ 1.

1.   Zasady nie dotyczą przyjęcia kandydata do szkoły w trakcie roku szkolnego. W tym przypadku decyzję o przyjęciu do szkoły podejmuje dyrektor szkoły.

 

2.   Zapisy Zasad Rekrutacji do Publicznego Gimnazjum nr 2 w Brzegu, zwany dalej „ZASADAMI”,  określa ogólne warunki przyjmowania kandydatów do szkoły, tryb postępowania rekrutacyjnego, kryteria naboru, rodzaj dokumentów niezbędnych w postępowaniu rekrutacyjnym oraz  zakres uprawnieńi obowiązków Komisji Rekrutacyjnej. Zasady stosuje się do kandydatów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, których rodzice ubiegają się o przyjęcie dziecka do Publicznego Gimnazjum  nr 2 w Brzegu ze względu na to, że szkoła jest publiczną placówką ogólnodostępną.

3.   Rejestracja kandydatów do szkoły dotyczy uczniów zamieszkałych w obwodzie gimnazjum oraz uczniów zamieszkałych poza obwodem gimnazjum.

4.   Rekrutacja do szkoły prowadzona jest na wolne miejsca.

5.   Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza Komisja Rekrutacyjna, powoływana przez dyrektora szkoły.

6.   Szkoła prowadzi nabór w oparciu o zasadę powszechnej dostępności.

 

§ 2.

 

1. Ilekroć w zasadach jest mowa o:

 

1)     szkole – należy rozumieć Publiczne Gimnazjum Nr 2 w Brzegu;

2)    dyrektorze – należy rozumieć Dyrektora Zespołu Szkół nr 1z Oddziałami Sportowymi w Brzegu;

3)    Komisji Rekrutacyjnej – należy rozumieć komisję powołaną przez dyrektora w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego;

4)    kryteriach – należy przez to rozumieć kryteria określone w statucie szkoły;

5)     liście przyjętych – należy przez to rozumieć listę kandydatów, którzy zostali zakwalifikowani przez Komisję Rekrutacyjną i złożyli wymagane dokumenty we właściwym czasie;

6)    liście nieprzyjętych – należy rozumieć listę kandydatów niezakwalifikowanych do przyjęcia z powodu braków formalnych w dokumentacji rekrutacyjnej lub z powodu otrzymania niżej liczby punktów, niż minimalna wartość kwalifikująca do przyjęcia;

7)    wniosek o przyjęcie – należy rozumieć dokument opracowany na potrzeby rekrutacji do Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Brzegu

 

 

Rozdział II

Zasady rekrutacji

 

§ 3.

 

1.Rodzice kandydatów do gimnazjum zamieszkałych w obwodzie szkoły wypełniają w formie elektronicznej zgłoszenie kandydata do szkoły, zwane dalej „zgłoszeniem”. Natomiast rodzice kandydata zamieszkałego poza obwodem szkoły wypełniają w formie elektronicznej wniosek o przyjęcie kandydata do szkoły, zwany dalej „wnioskiem”. Osoby, które nie mają dostępu do Internetu, mogą wypełnić „zgłoszenie” lub „wniosek” odręcznie. Zgłoszenia i wnioski w formie papierowej można pobrać w każdym gimnazjum.

2.   Rodzice kandydatów mieszkających poza obwodem szkoły mogą ubiegać się o miejsce maksymalnie w trzech szkołach. W takiej sytuacji we wnioskach należy wymienić pierwszą, drugą lub trzecią szkołę wg preferencji. Niezależnie od sposobu wypełnienia (odręcznie bądź w formie wydruku komputerowego) podpisane „zgłoszenie” w formie papierowej należy złożyć w szkole obwodowej, a podpisany „wniosek” w formie papierowej należy złożyć w szkole pierwszej preferencji.

3.   Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.   Wnioski niekompletne, wypełnione nieprawidłowo nie będą rozpatrywane.

 

§ 4.

 

1. Postępowanie rekrutacyjne składa się z następujących etapów:

 

1)     zarejestrowanie kandydata w systemie elektronicznego naboru oraz złożenie zgłoszenia lub wniosku do Komisji Rekrutacyjnej w terminie od 16.03.2015r. do 30.04.2015r.

2)     postępowanie rekrutacyjne przeprowadzane przez Komisję Rekrutacyjną;

3)     podanie do publicznej wiadomości, poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie szkoły listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do dnia 01. 07. 2015r.do godz.12.00

4)     Potwierdzenie przez kandydata woli przyjęcia poprzez dostarczenie oryginału świadectwa i zaświadczenia ze sprawdzianu po klasie szóstej,  od dnia           1.07.2015r. od godz.12.00do dnia 02.07.2015r. do godz. 15.00

5)     Opublikowanie list uczniów przyjętych i nieprzyjętych w dniu 03.07.2015r. do godz. 12.00

6)     postępowanie odwoławcze;

7)     postępowanie uzupełniające, w przypadku, gdy po przeprowadzeniu podstawowej rekrutacji szkoła dysponuje nadal wolnymi miejscami.

Dodatkowo do oddziału sportowego:

8)     Dodatkowe postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów do oddziałów sportowych  - test  sprawności fizycznej, który odbędzie się w dniach 23 marca do 30 kwietnia 2015 r.

 

 

§ 5.

 

1. Do szkoły przyjmuje się „z urzędu” kandydatów zamieszkałych w obwodzie szkoły, po wypełnieniu przez rodzica/ opiekuna kandydata „zgłoszenia” .

 

2. W przypadku, gdy po przyjęciu kandydatów z obwodu są wolne miejsca w szkole Komisja Rekrutacyjna przeprowadza postępowanie rekrutacyjne na podstawie kryteriów określonych w Statucie szkoły.

3. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego szkoła nadal posiada wolne miejsca, przeprowadza się postępowanie uzupełniające, które kończy się z dniem ostatnim miesiąca sierpnia roku szkolnego poprzedzającego rok szkolny, na który jest przeprowadzane postępowanie rekrutacyjne. Postępowanie uzupełniające przeprowadza się na zasadach określonych w tym rozdziale.

4.Kandydaci do oddziału sportowego przyjmowani są na warunkach ogólnych określonych jw. oraz  powinni posiadać:

1) bardzo dobry stan zdrowia, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim wydanym przez lekarza specjalistę w dziedzinie medycyny sportowej lub innego uprawnionego lekarza, zgodnie z odrębnymi przepisami;

2) pozytywny wynik prób sprawności fizycznej, ustalonych przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez dyrektora szkoły ,

3) pisemną zgodę rodziców (prawnych opiekunów):

4) Przy przyjmowaniu kandydatów do oddziału sportowego uwzględnia się opinię trenera lub instruktora prowadzącego dane zajęcia sportowe.

 

 

Rozdział III

Wymagana dokumentacja na potrzeby rekrutacji

 

§ 6.

 

1.   Podstawą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym jest złożenie „wniosku” o przyjęcie do szkoły wraz z wymaganymi załącznikami.

2.   „Wniosek” pobiera się bezpośrednio z sekretariatu lub strony internetowej szkoły zs1zos.pl

3.   Wypełniony „wniosek” wraz  z załącznikami składa się we wskazanym terminie do dyrektora szkoły pierwszego wyboru.

4.   Do „wniosku” załącza się:      

 

1)    Świadectwo ukończenia klasy VI SP (potwierdzona kopia)

2)    Zaświadczenie z OKE o wynikach sprawdzianu (potwierdzona kopia)

3)    Zaświadczenie uzyskania tytułu laureata lub finalisty olimpiad, konkursów przedmiotowych („kuratoryjnych”)

4)    Oświadczenie o uczęszczaniu rodzeństwa do tut. szkoły

 

Dodatkowo do oddziału sportowego:

5)     zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza specjalistę w dziedzinie medycyny sportowej

6)     pisemną deklarację- zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na kształcenie w oddziałach sportowych.

 

 

5. Dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 4 składa się w oryginale, notarialnie poświadczonej kopii albo w postaci urzędowo poświadczonego zgodnie z art. 76a §1 Kpa odpisu lub wyciągu z dokumentu.

6. Oświadczenia, o których mowa w § 6 ust. 4 składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań”.

7. Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej może żądać od rodziców/ opiekunów dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte w oświadczeniach. Przewodniczący wskazuje termin dostarczenia żądanych potwierdzeń.

8. Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej może zwrócić się do  Burmistrza Brzegu, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania kandydata o potwierdzenie okoliczności przedstawionych w oświadczeniach rodzica/opiekuna.

9.Odmowa przedłożenia dokumentów, o które zwrócił się Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej  jest równoznaczna z rezygnacją z udziału w rekrutacji, natomiast odmowa dostarczenia innych dokumentów pozbawia możliwości korzystania z pierwszeństwa przyjęcia określonego w kryteriach naboru.

 

 

Rozdział IV

Procedura  odwoławcza

 

§ 7.

 

1. W terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic kandydata/opiekun może wystąpić do komisji Rekrutacyjnej z pisemnym wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.

2. Uzasadnienie sporządza Komisja Rekrutacyjna w terminie 5 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem o uzasadnienie.

3. Rodzic kandydata, w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia  może wnieść do dyrektora gimnazjum odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej. Obowiązuje forma pisemna.

4. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania.

5.  Na rozstrzygnięcie dyrektora służy skarga do sądu administracyjnego.

 

 

Rozdział IV

Przepisy przejściowe i postanowienia końcowe

 

§ 8.

1.Zmiany do zasad  wprowadzane są na zasadach obowiązujących przy jego wprowadzeniu.

 

                                                                      

Postępowanie rekrutacyjne  w Publicznym Gimnazjum nr 2

w roku szkolnym 2015/2016

kryteria  i liczba punktów przyznawana

za spełnienie danego kryterium 

(postępowanie dotyczy dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły)

           W postępowaniu rekrutacyjnym dla dzieci spoza obwodu szkoły przyjmuje się  następujące kryteria i odpowiednio liczbę punktów:

 

L.p.

Kryteria

Liczba punktów

1.

Oceny na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej z następujących zajęć edukacyjnych: język polski, matematyka, przyroda, historia, język angielski (ocena odpowiada ilości punktów: celujący – 6 pkt., bardzo dobry – 5 pkt., dobry – 4 pkt., dostateczny – 3 pkt., dopuszczający – 2 pkt.)

max 30

2.

Wyniki sprawdzianu po klasie szóstej według następujących proporcji: max 30 pkt. za część przedmiotową (1% odpowiada 0,3 pkt.) oraz max 10 pkt. za część językową (1% odpowiada 0,1 pkt.)

max 40

3.

Finalista konkursów przedmiotowych dla uczniów szkół

podstawowych województwa opolskiego zgodnie z Zarządzeniem Opolskiego Kuratora Oświaty  (8 pkt. za każdy konkurs)

max 80

4.

Kandydat posiada rodzeństwo, które w roku szkolnym 2015/2016  będzie uczęszczało do szkoły wskazanej jako pierwszej na liście preferencji szkoły

5

5.

Ocena z zachowania na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej (ocena odpowiada ilości punktów: wzorowe – 3 pkt., bardzo dobre – 2 pkt., dobre – 1 pkt)

max 3

6.

Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej z wyróżnieniem

2

 

W przypadku uzyskania przez grupę kandydatów równorzędnych wyników, komisja rekrutacyjna, ustalając kolejność kwalifikacji, bierze pod uwagę miejsce szkoły na liście preferencji kandydata ( w porządku od najbardziej do najmniej preferowanej)

 

Brzeg, 27.02.2015r.                                                     dyrektor szkoły     mgr Jadwiga Walasek

 

 

 

DOKUMENTY DO POBRANIA

 

Oświadczenie dotyczące uczęszczania do szkoły rodzeństwa

 

Zgłoszenie kandydata obwodowego

 

Wniosek o przyjęcie do gimnazjum poza obwodem

 

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
   Aktualności :: EGZAMIN GIMNAZJALNY :: Galeria zdjęć :: Rada Rodziców :: Kontakt :: Księga Gości :: Brzeg :: ENGLISH
Copyright © Adam Oleszko - 2011
engine: PHP-Fusion v6.01 ||